'Türkiye G20 ülkeleri arasında en hızlı büyüyen 4. ekonomi'

TOBB Yönetim Kurulu Üyesi Kütükcü, Türkiye'nin geçen yıl yüzde 4 büyüme rakamıyla, G20 ülkeleri arasında en hızlı büyüyen 4. ekonomi olduğunu belirtti.

TOBB Yönetim Kurulu Üyesi ve Konya Sanayi Odası (KSO) Başkanı Memiş Kütükcü, Türkiye'nin geçen yıl yüzde 4 büyümesine ilişkin, "Böyle bir dönemde yakalanan bu başarı, iş dünyası olarak bizleri son derece memnun etmekle beraber, gerçek potansiyelimizin bu rakamların çok daha üzerinde olduğunu biliyoruz." değerlendirmesinde bulundu.

Kütükcü, geçen yılın büyüme rakamlarına ilişkin yaptığı açıklamada, Türkiye'nin yüzde 4 büyüme rakamıyla, G20 ülkeleri arasında en hızlı büyüyen 4. ekonomi olduğunu belirtti.

"Gerçek potansiyelimiz bu rakamların çok daha üzerinde"

Ekonomik büyümenin 2016 yılında da güçlü bir seyirle devam edebileceğini aktaran Kütükcü, şunları kaydetti:

"Küresel ekonomideki ve Avrupa'daki durgunluğun devam ettiği, Çin ekonomisinin yavaşladığı, Rusya, Brezilya gibi ekonomilerin daraldığı, yakın coğrafyamızda sıcak gelişmelerin yaşandığı, üst üste iki seçim geçirdiğimiz ve terörle mücadele ettiğimiz bir dönemde, Türkiye'nin yüzde 4 büyümesi son derece önemlidir. Böyle bir dönemde yakalanan bu başarı, iş dünyası olarak bizleri son derece memnun etmekle beraber, gerçek potansiyelimizin bu rakamların çok daha üzerinde olduğunu biliyoruz."

AA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.