2016'da İstanbul'da kiralar en çok o iki ilçede arttı

Yılın ilk 2 ayında 2015'in aynı dönemine göre en çok kira artışı yüzde 31 oranıyla Fatih'te görülürken onu yüzde 28 ile Başakşehir, yüzde 25 ile Beylikdüzü izledi.

Yılın ilk 2 ayında 2015'in aynı dönemine göre en çok kira artışı yüzde 31 oranıyla Fatih'te görülürken onu yüzde 28 ile Başakşehir, yüzde 25 ile Beylikdüzü izledi.
Yenilenen "milliyetemlak.com" portalının verilerine göre, İstanbul'un ilçelerinde kira fiyatlarının artışı devam ediyor. Artışın nedenleri arasında yapı stokunun kaliteli hale gelmesi, ulaşım projeleri, kentsel dönüşüm, nüfusun artması gibi nedenler gösteriliyor.
Bu yılın ilk 2 ayında kira fiyatlarının en çok arttığı bölge Ortadoğu ülkelerinden gelen vatandaşların yoğun olarak tercih ettiği Fatih. Bu ilçede geçen yılın aynı dönemine göre kira fiyatları yüzde 31 arttı. Yüksek oranlı artışta Fatih'i uzak lokasyona sahip Başakşehir ve Beylikdüzü izledi. Başakşehir'de son 1 yılda artış oranı yüzde 28 olurken, Beylikdüzü'nde ise yüzde 25 olarak gerçekleşti.
EN DÜŞÜK ARTIŞ MALTEPE VE EYÜP'TE
Kira fiyatlarının en çok arttığı ilçelerden birisi olan ve bu alanda dördüncü sırada yer alan ilçe ise Çekmeköy. Burada kira yükselişi yüzde 22 olarak gerçekleşirken sıralamada 5'inci basamakta yer alan Ümraniye'de ise kiralar yüzde 21 artış kaydetti.
En düşük artış ise yüzde 3 ile Maltepe, yüzde 5 ile Eyüp ve yüzde 8 ile Şişli olurken, Avcılar, Ataşehir ve Pendik'te zam oranı yüzde 9 şeklinde gerçekleşti.
AA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.