Dolar haftaya sert düşüşle başladı

Dolar/TL, yeni haftaya düşüşle başlayarak 2,94 sınırına kadar geriledi.

Dolar/TL, yeni haftaya düşüşle başlayarak 2,94 sınırına kadar geriledi.
Geçen haftanın son işlem gününe 2,9690'dan başlayan dolar/TL, 2,9506 - 2.9757 bandında dalgalı hareket ettikten sonra haftayı 2,9526 seviyesinden tamamlamıştı.
Yeni haftaya Asya piyasalarında yatay başlayan ve en yüksek 2,9603'ü gören dolar/TL, yurt içinde bankalararası piyasanın açılmasının ardından düşüşe geçerek 2,9406'ya kadar geriledi. Dolar/TL şu dakikalarda önceki kapanışa göre yüzde 0,32 azalışla 2,9430 seviyelerinden işlem görüyor.
Avro/TL ise uluslararası piyasada avro/dolar paritesindeki düşüşün etkisiyle 3,26 seviyelerine geriledi.
Analistler, teknik açıdan dolar/TL'de 2,9450'nin altında kalması durumunda 2,9200 seviyelerin gündeme gelebileceğini ifade ederek, olası yükselişlerde ise 2,9650 ve 2,9750 seviyelerin direnç olarak takip edileceğini tahmin ediyor.
Bu hafta, yarınki Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) Para Politikası Kurulu kararının yanı sıra cuma günü açıklanması beklenen Fitch'in Türkiye değerlendirmesinin piyasaların odak noktasında olacağını vurgulayan analistler, yurt dışında ise ABD'de açıklanacak 4.çeyrek büyüme verisi ve Fed yetkililerinin konuşmalarının izleneceğini dile getiriyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.