THY, Oscar'da da başrolü kapacak!

Bu yıl ilk önce ‘Batman vs. Superman’ filmine sponsorluk açıklandı, ardından da Super Bowl’un final gecesinde 800 milyon kişinin karşısına çıktı. THY şimdi de Oscar törenine damga vurmaya hazırlanıyor.

Türkiye'nin en güçlü küresel markası Türk Hava Yolları'nın (THY) sürprizleri bitmiyor. Dünyada en çok yere uçak havayolu şirketi unvanını elinde bulunduran THY, Oscar ödül töreninde tüm dünyadan yüz milyonlarca kişinin karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Bu yıl içinde önce Batman vs. Superman filmine sponsor olan THY, ardından da ABD'nin en büyük spor organizasyonu olan Amerikan Ulusal Futbol ligi final müsabakası Super Bowl'un reklam gecesinde tüm dünyanın dikkatini çekmişti. Özellikle Super Bowl gecesinde ilan vermek için dünya devi şirketler sıraya giriyor. Bu nedenle THY, bu geceye özel bir strateji belirlemiş, bu proje kapsamındaki çalışmalar son derece gizli bir şekilde yürütülmüştü. Titiz çalışmalar bu ayın başında sonuç vermişti. ABD'li olmayan bir havayolu şirketi ilk defa bu organizasyonun reklam verenleri arasında yer almayı başarmıştı.
60 SANİYELİK REKLAM DÖNECEK
TÜM dünyadan 800 milyona yakın kişinin izlediği Super Bowl gecesinde, Batman vs. Superman reklamlarıyla boy gösteren THY, şimdi de 28 Şubat akşamı gerçekleştirilecek Oscar töreninde tüm dünyadan milyonlarca izleyicinin karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Reklam verenlerin frekans kapmak için sıraya girdiği Oscar gecesinde THY'nin, 60 saniyelik spot reklam dönecek.

Akşam

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.