THY'nin başarısı Harvard'da ders oldu

Türk Hava Yolları'nın büyük başarısı ABD'deki ünlü Harvard Üniversitesi'nde ders konusu oldu.

Dünya havayolu şirketleri arasında ilk sıralara giren Türk Hava Yolları, ABD'deki ünlü Harvard Üniversitesi'nde ders konusu oldu. THY Genel Müdürü Temel Kotil, Boston'daki Harvard Business School (HBS) öğrencilerine, ''Turkish Airlines: Widen Your World'' adı altında sunum yaptı ve THY'nin başarıya uzanan hikayesini, vizyonunu ve geleceğe dair planlarını, öğrencilerle paylaştı.
Boston dönüşü Atatürk Havalimanı'nda gazetecilerin sorularını yanıtlayan Kotil, THY'nin 2003 -2013 yılları arasında gösterdiği gelişmeleri 2 ile 4 yıl bir şirkette üst düzey yöneticilik yapmış öğrencilere anlatmasından bahsetti.
GAYRETİMİZLE YILDIZ OLDUK
Kotil, ''THY'nin başarısını orada anlatmak benim için de bir onur. 50 bin çalışanımızın ve ülkemizin gayreti ile bir yıldız haline gelmişiz. Bu yıl 72 milyon yolcu taşıyacağız. Dersin yanı sıra Harvard Havacılık Kulübünde bir oturuma katılarak bir seminer de verdim ve THY'yi anlattım. Atatürk Havalimanı'nın 2015 yılında Frankfurt'u geçtiğini söylemek çok hoştu'' dedi.
6 KAT BÜYÜMEMİZİ SORDULAR
Kotil, Harvard'lı öğrencilerin merak ettiklerini şöyle anlattı; ''Farklı ülkelerden yaklaşık 60 öğrenci vardı. Öğrencilerin hoşlarına giden, küçücük bir kamu şirketinin 6 kat büyüyebilmesi, Avrupa'da marka olarak son 5 yılın en iyi hava yolu seçilmesi ve bu yıl United Airlines'dan sonra ikinci büyük şirket olmamız oldu.''
AMERİKA'YI SALLADIK
Super Bowl finalinde verdiği reklamlarla çok önemli bir iş yaptıklarını söyleyen Kotil, ''Super Bowl'la Amerikan medyasını salladık. Batman v Superman film reklamları süper oturdu bu işe. Herkes THY'yi konuşuyor. Panama ve Bogota'ya uçmaya başlıyoruz. Ondan sonra Havana ve Mexico City'ye kararımız var. Latin Amerika belki yeni Afrikamız olacak'' dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.