CarrefourSA’da ‘Süper’ değişim

2014 ve 2015’in en hareketli market zinciri hiç kuşkusuz CarrefourSA oldu. Bir dönem Türkiye’den ayrılacağı dedikoduları yapılan firma, 2013 yılında yeniden yapılanmaya gitti.

Teknosa Genel Müdürü Mehmet Nane, firmanın genel müdür koltuğuna oturduktan sonra yeniden yapılanmaya start verdi. CarrefourSA yönetimi Fransızlardan tekrar Sabancı Holding'in kontrolüne geçti. Holding yönetimine geçtikten sonra büyüme planları yapan firma, önce İsmar Marketler Zinciri'ni satın aldı. İsmar Marketler de bu satıştan önce Reyon marketleri almıştı. Dolayısıyla CarrefourSA hem İsmar'ı hem de Reyon'ları almış oldu. Bu yıl içinde ise Kiler Hipermarket'i bünyesine kattı.
CarrefourSA'nın piyasada halen satın alacak yerel ve ulusal zincir arayışında olduğunu belirtelim. CarrefourSA marketlerin bundan böyle üç kategoride sınıflandırıldığı konuşuluyor. İlk zamanlar hipermarket ve ekspres olarak konumlanan CarrefourSA'lara şimdi 'Süper' kategorisi de ilave edilmiş.
Firma özellikle mahalle aralarında CarrefourSA Expres olarak değil CarrefourSA Süper olarak büyüyecekmiş. Bu çerçevede de İsmar ve Reyon marketlerin tabelaları komple CarfourSA Süper olarak değiştirilmiş. Söz perakendeden açılmışken Kiler'le ilgili dönüşümü de anlatalım. Uzun süredir devir işlemleri yapılan Kiler'lerde tabelalar inmeye başlamış. Kiler ismi tamamen değişecek mi henüz kesin olarak bilmiyoruz ama CarrefourSA tabelaları asılmaya başlanmış durumda..
Kaynak: Para Dergisi

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.