7 yıl önce kurdukları Key Grup'a ait seramik markası Bocchi'nin ihracatta ikinci olduğunu dile getiren Burat, "Birinci olan VitrA ile aramızda çok az bir fark var. Birkaç yıl içinde bu farkı kapatırız" diye konuştu. Key Grup'un yeni marka ve alanlarla büyürken bir yandan da küresel oyuncularla işbirliği yapmaya başladığını dile getiren Burat, "2008'de kurduğumuz bir başka firmamız olan rezervuar gereçleri markamız Key Teknik'i ABD'li Fluidmaster'a sattık. 8 yıl önce kurulan Key Teknik, bu alanda yüzde 25'in üzerinde pazar payıyla Türkiye'nin en büyük üretim şirketi oldu ve Tuzla'daki 6 bin metrekare tesislerinde 140 çalışan istihdam ediyor" dedi.
60 MİLYON LİRALIK YATIRIM
ABD'li Fluidmaster'ın CEO'su Todd Talbott ise Key Teknik ile Türkiye'de ilk yatırımlarını yaptıklarını söyledi. Talbott, "Avrupa, Ortadoğu ve Afrika pazarının güçlü bir oyuncusu olmak istiyorduk. Türkiye'ye girerek Key Teknik'in ihracat yaptığı, bizim de olmadığımız 25 ülkeye birden girdik. 2016 sonuna kadar 60 milyon liralık yatırım yapacağız" diye konuştu. SABAH