İstanbul Park Formula 1 pisti artık 2. el oto pazarı

Formula 1'e ev sahipliği yapan İstanbul Park'a, yılda 25 bin aracın el değiştireceği dev bir oto pazarı açılıyor.

Geçtiğimiz yıllarda milyonlarca lira yatırımla kurulan, Formula 1'e 3 kez ev sahipliği yapan İstanbul Park, Türkiye'nin en büyük oto pazarı haline geliyor. Türkiye'de filo kiralama sektörü şirketi olan ve İstanbul Park'ın kullanım haklarını alan İntercity, şimdi de İstanbul Park içinde kurduğu Türkiye'nin en büyük oto pazarıyla bir ilke imza atıyor. İstanbul Park Oto Pazarı (İPOP) adı verilen merkez, 9 Eylül 2015 tarihinden itibaren açılacak. Yılda 25 bin aracın el değiştireceği, 1 milyar liralık cironun hedeflendiği merkezle ilgili bilgi veren İPOP Satış ve Pazarlama Direktörü Cevat Kabataş, "Merkezde fiziken 3100 araçlık satış alanının yanı sıra internet sitesi üzerinden satışa sunulacak. Türkiye'nin önemli otomotiv firmaları ve ana bayilerinin 2. el bölümleri burada galerileriyle yer alacak. Özel alanlarda araçlarını sergileyebilecek, müşterilerine hizmet verebilecek. Merkeze İstanbul'un çeşitli noktalarından servis hizmeti verilecek. Noter, bankalar, lastik ve aksesuar satışları, oto kuaförleri, hafif tamir ve bakım servisleri, temizlik ve sigorta hizmetleri de verilecek" dedi.

TANITIM HİZMETİ VAR

Cevat Kabataş'ın verdiği bilgiye göre, merkeze satışa getirilen araçların iç ve dış fotoğrafları ekip tarafından hemen çekiliyor ve ilgili satış bilgileriyle birlikte birkaç dakika içinde İPOP internet sitesinde yayınlanmaya başlıyor. Ücretsiz olan bu sistemde takas da hızlı yapılabiliyor. Merkezde oluşan fiyatlar ve elde edilecek verilerin özel metot sayesinde bir havuzda toplanacağını söyleyen Kabataş, "Bu veriler Türkiye'nin otomobil borsasını da oluşturmuş olacak. Burada basın mensupları için de tüm altyapı imkânlarını hazırladığımız basın odası oluşturduk" dedi. Araç satışı yapacak firmalar için de ofisler, galeriler bulunuyor. Ofis kiraları 5-8 bin lira arasında değişiyor. Klasik oto pazarı görüntüsü burada olmayacak. Modern yiyecek ve dinlenme alanları, ücretsiz otopark hizmeti, güvenlik kameraları, tam kapsamlı aydınlatma sistemi hazırladık. Pazara giriş hafta sonu 30, hafta içi 5 lira olacak" diye konuştu.
BEĞENMEYEN DEĞİŞTİRECEK
APazarda, otomotiv sektöründe şimdiye kadar hiç kullanılmayan bir sistem de bulunacak. İPOP'ta hizmet veren galerilerden 'garantili ve ekspertiz raporlu' bir araç alan kişi, aracı beğenmediği takdirde 10 gün içerisinde değiştirebilecek. Tek şart ise alıcının araçla 2000 kilometreden fazla mesafe yapmamış olması...
Lüks araçlar gövde gösterisi yapıyor
İstanbul Park, yıl boyunca devam eden organizasyonlara da ev sahipliği yapıyor. Formula 1 için organize edilen pist, dünyaca ünlü otomobil firmalarının test merkezi gibi de hizmet veriyor. Cevat Kabataş'ın verdiği bilgiye göre, dünyaca ünlü otomobil ve lastik markaları burada özel etkinlikler düzenleniyor. Ferrari Cup, Clio Cup, Porsche Cup ise bunlardan birkaçı. Porsche'un İstanbul Park'ta bulunan Porsche Driving Center'ı da, Avrupa'daki en büyük merkezi olarak dikkat çekiyor. Porsche, Avrupa'daki tüm basın lansmanlarını, önemli bayi toplantılarını ve test sürüşlerini İstanbul Park'ta gerçekleştiriyor. 24-26 Ekim tarihlerinde de Ferrari pistte özel gösteri yapacak. Ayrıca İstanbul Park'ta yapılan özel bir bölümde günde 60 kişiye güvenli sürüş eğitimi veriliyor. Otomobil alıcıları, ayrılan özel bölgede test sürüşleri de yapabiliyor. Pistte sürücüler, kendi araçlarıyla 300 lira karşılığında 20 dakika tur atabiliyor. TÜRKİYE

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.