CNBC-E Discovery Communications'a satılıyor

Doğuş Yayın Grubu’na ait haber ve eğlence kanalı CNBC-E, Discovery Communications’a satılıyor.

Discovery Communications, Doğuş Yayın Grubu'na ait ulusal yayın yapan haber ve eğlence kanalı CNBC-E'yi satın almaya karar verdi. İki kurum satın alma için anlaştı. Alım işleminin bu sene içerisinde tamamlanması bekleniyor.
Böylece Discovery ilk defa Türkiye'de ulusal yayın sektörüne adım atmış olacak. Alım işleminin bu sene içinde tamamlanması bekleniyor.
Açıklamaya göre, ortaklığın ilk aşamasında Doğuş Yayın Grubu 1 Eylül itibari ile Discovery'nin Türkiye'deki tek reklam satış temsilcisi olarak atanacak.
Doğuş Yayın Grubu; Discovery Channel, Animal Planet ve Discovery Science'ın yerel versiyonları da dahil olmak üzere Discovery'nin tüm ticari portföyünün satışından ve Türk reklamverenleri için sponsorluk olanakları sağlamaktan sorumlu olacak.
15 YILDIR YAYINDA
CNBC-e, alım işleminin sonlanmasına kadar yayınına hali hazırdaki ekibi yönetiminde bugünkü şekli ile devam edecek.
CNBC-e, Türkiye'de yayınına 16 Ekim 2000 yılında başladı.
EUROSPORT'UN DA SAHİBİ
Dünya genelinde 220'yi aşkın ülkede yayın yapan Discovery Communications'ın 2.9 milyar izleyicisi bulunuyor. Discovery Communications'ın bünyesinde yayın yapan 73 tane televizyon kanalı bulunuyor. Kurumun televizyon kanalları arasında Discovery Chanel ve Eurosport gibi küresel çapta ünlü yayın organları da var. REUTERS

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.