Kuveytli iş adamı Harafi, Türkiye'den dönerken özel jetinde hayatını kaybetti

Kuveyt’in en zengin iş adamlarından Casım Muhammed El Harafi, özel bir ziyaret için geldiği Türkiye’den ülkesine dönerken hayatını kaybetti.

75 yaşındaki Harafi'nin dönüş yolunda özel jetinde kalp krizi geçirdiği açıklandı.
AFP'nin haberine göre; 1985-1986 arası Maliye Bakanı, 1999-2011 arası ise Meclis Başkanı olarak görev yapan Harafi, ülkede hanedan ailesine mensup olmayan en zengin iş adamlarından biriydi.
Ailesi, Harafi için bugün cenaze töreni düzenleneceğini açıkladı.
İKİ AY ÖNCE HAKKINDAKİ DAVA DÜŞMÜŞTÜ
Geçtiğimiz yıllarda ortaya çıkan ses ve video kayıtlarında Kuveyt rejimini yıkmak ve yolsuzlukla suçlanan El Harafi hakkında Aralık 2013'te açılan bir dava, Mart ayında başsavcı tarafından düşürülmüştü. Başsavcı, üzerinde oynandığına hükmettiği kayıtların sahte olduğunu belirtmişti.
25 ülkede 120 binden fazla çalışanıyla faaliyet gösteren Kharafi Group'un kurucusu Muhammed Abdülmuhsin el Harafi'nin oğlu olan Casım Muhammed El Harafi'nin altı çocuğu bulunuyor.
1965 yılında kurulan ve daha çok inşaat, finans ve telekomünikasyon sektörlerinde varlık gösteren Kharafi Group'un bugün yıllık cirosu 10 milyar dolardan fazla...
Başbakan Recep Tayyip Erdogan, Kuveyt Ulusal Meclisini ziyaret etmiş, o dönemki Meclis Başkanı Casım Muhammed El- Hurafi ile görüşmüştü. Başbakan Erdoğan, el Hurafı'ye tulumba hediye etmişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.