Dünyayı sarsacak gelişme!

"OPEC'te bir anlaşma sağlanamaması durumunda petrol fiyatları 35 dolara kadar düşecek" iddiası...

OPEC'in ilkbahara kadar petrol üretimini azaltmada bir anlaşmaya varamaması durumunda, petrolün varil fiyatının 35 dolara kadar inebileceği belirtildi.
Petrol piyasasına yönelik tahminleriyle bilinen Tom Kloza, petrolün varil fiyatının gelecek yıl en düşük 35 dolara kadar inebileceğine işaret etti. CNBC'ye konuşan Kloza, bugün Viyana'da gerçekleşecek toplantıdan ciddi bir karar çıkmayacağını ve bunun önümüzdeki altı ayda petrol piyasasında daha büyük bir krizi tetikleyeceğini belirtti.
35 Dolara kadar inebilir
Oil Price Information Services (Petrol Fiyatları Bilgilendirme Servisi) adlı kuruluşun kurucusu olan Kloza, "2015'in ikinci yarısına baktığınızda, petrole olan küresel talebin günde 1-1,5 milyon varile düşmüş olacağını göreceğiz. Eğer OPEC üyeleri önümüzdeki bahar aylarına kadar üretimi kısma konusunda bir anlaşmaya varamazsa, bu petrolün varil fiyatını 35 dolara kadar çekebilir.
Çünkü ortada kimsenin işine yaramayan bir milyar varil petrol boşta duruyor olacak" dedi. Kloza, OPEC toplantısından piyasaları memnun etmeyecek bir karar çıkması durumunda, kısa vadede petrolün varil fiyatının 50-60 dolar bandına inebileceğine işaret etti.
Yüzde 30 değer kaybettirdi
Petrol fiyatları Haziran ayındaki zirvelerinden bu yana yüzde 30 değer kaybetti. Haziran ortasında 115 dolar seviyesinde olan Brent petrol bugünlerde 80 dolardan işlem görüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.