3. Havalimanı'ndan çekinen Almanlardan U dönüşü

Türkiye'yi dünya ligine çıkaracak 3'üncü Havalimanı'ndan çekinen Almanya'nın en büyük havayolu şirketi Lufthansa, ticari kaygılarla 'U' dönüşü yaptı.

Yeni havalimanı ile Türk Hava Yolları'nın (THY) güçleneceği endişesiyle projeye karşı çıkan Alman şirket, Atatürk Havalimanı'nda büyüme imkânı kalmayınca söylemini değiştirdi.
Şirketin Havayolları Türkiye, İran ve Irak Genel Müdürü Stefan Löcherbach 3'üncü Havalimanı'yla İstanbul'un Avrupa'daki diğer merkezlerle rekabet içine gireceğini belirtti.
Löcherbach, "Atatürk Havalimanı, Avrupa ile rekabet içerisinde ama çok dolu. Sistem bazen iyi yürümüyor, pasaport işlemleri yoğun oluyor.
Dolayısıyla yeni havalimanıyla yolcularımıza daha iyi hizmet sunacağımızı düşünüyorum" diye konuştu.
VERGİLERİMİZ AZALACAK

Yeni havalimanı sayesinde Türkiye'de büyüme imkânları olacağını anlatan Löcherbach, bu kapsamda ödeyecekleri havaalanı vergileri gibi birçok masrafın da azalacağını ümit ettiklerini kaydetti.
Löcherbach, " Yeni havalimanı yapıldığında daha fazla uçuş olacak ve merkez oluşturma konusunda daha da güçlenmiş olacağız" dedi.
THY ile başka ortaklık gündemde
THY ile Lufthansa'nın SunExpress'teki ortaklığının başarılı olduğunu söyleyen Löcherbach, "Turistik noktalara uçabilecek yeni bir platform olabilir" dedi.
SABAH
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.