Turkcell'de değişim

Turkcell, 30 Nisan tarihinden geçerli olmak üzere organizasyon yapılarında değişiklikler yapıldığını bildirdi.

Açıklamada, Bireysel Satış ve Bireysel Pazarlama fonksiyonlarının 'Bireysel Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı' olarak birleştirildiği belirtilerek, şunlar aktarıldı: "Bireysel Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olan Burak Sevilengül, bu yeni fonksiyonun sorumluğunu üstlenmiştir. Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hulusi Acar görevinden ayrılmıştır. Kurumsal İletişim bölümü 'Bireysel Pazarlama ve Satış' fonksiyonuna bağlanmıştır. Kurumsal İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Koray Öztürkler görevinden ayrılmıştır. Yeni yapılanma çerçevesinde İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Meltem Kalender görevinden ayrılma kararı almıştır."
BÜYÜMEYE DEVAM

Turkcell, 2014 yılı ilk 3 aylık finansal ve operasyonel sonuçlarını açıkladı. Turkcell Grup, ilk çeyrekte gelirini bir önceki yılın ilk çeyreğine göre yüzde 6 artırarak 2 milyar 855 milyon TL'ye çıkardı. Bu büyümede; yüzde 26 oranında artan mobil internet gelirleri ve yüzde 33 oranında büyüyen grup şirketleri katkısı etkili oldu. Grup AVFÖK, bir önceki yıla göre yüzde 10 artışla 887 milyon TL oldu. AVFÖK marjı ise yüzde 31.1'e çıktı. Turkcell, ilk çeyrekte bir önceki yılın ilk 3 ayına göre Türkiye'ye yaptığı yatırımları ikiye katlayarak ilk çeyrekte 230 milyon TL yatırım gerçekleştirdi. Genel Müdür Süreyya Ciliv, "İnovasyon ve operasyonel mükemmeliyet odağımız ve müşterilerimize değer yaratan Turkcell farkıyla büyümeye devam ediyoruz" dedi.

KAYNAK: TAKVİM

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.