Müşteriden bankaya "masraf" icrası

İstanbullu tüketici Şükran Kıran, alacağı için bankaya haciz gönderdi.

Özel bir bankadan 30 bin lira kredi çeken Kıran'dan bin 110 lira masraf kesti. Kıran'ın Yargıtay'ın "Dosya masrafı adı altında kesinti haksız" kararı üzerine paranın iadesi için Bahçelievler Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'ne başvurusu haklı bulundu. Ancak banka ödemeye yanaşmadı. Bankaya icra kanalıyla ödeme emri gönderildi. Banka, borcu icra dosyası yerine tüketicinin hesabına yatırdı. Bu paradan "Sigorta yaptık" diyerek kesinti uyguladı. Bu kez Tüketici, Bakırköy 11'inci İcra Dairesi'ne başvurdu. İcra memuru, bankaya hacze giderek cebri icra yolu ile tüketicinin alacağını tahsil etti.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.