Japonya lüks tüketim pazarında Sarayova Bal
Sarayova Bal, küresel lüks tüketim pazarına ilk adımını dünyanın en büyük lüks pazarı olan Japonya ile adım atıyor. Bugüne kadar sadece yurtiçine satış yapan Sarayova Gıda, Tokyo’da faaliyet gösteren Edoco Japan firması ile ihracata başlamaya hazırlanıyor.
- Ekonomi
- Giriş Tarihi: 00:00 | 01.01.2013
- Güncelleme Tarihi: 13:29 | 01.01.2013
Sarayova Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Ali Canlısoy; nüfusu ile önemli bir tüketici kitlesine sahip olan Japonya'nın yüksek alım gücü ile kendileri için çok önemli bir ihraç pazarı olduğunu ve Sarayova Bal'ın doğallık ve kalite vaadinin küresel pazarda markaya önemli ivme kazandıracağını belirtiyor. Aynı zamanda Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Umman ve Suudi Arabistan'dan kendilerini oldukça heyecanlandıran talepler doğrultusunda gerçekleşen sıcak görüşmelerin önümüzdeki günlerde sonuçlanacağını belirtti. Mücevher sunumunda, sofralarda görsel bir şöleni temsil eden Sarayova Bal Koleksiyonu; seçkin lezzetler peşinde olanların beğenisini kazanıyor.
Sarayova Bal; Sarayova, bir zamanlar sadece soyluların görkemli sofralarında bulunan doğanın mucizevi lezzeti olan balın itibarını lüks ile birleştirdi. Sarayova, binlerce yıllık bir lezzet efsanesi olan balı, kendisi gibi bir benzeri olmayan eşsiz stilinde yorumladı. Sarayova Bal Eksperleri ile Türkiye'nin önemli bal bölgelerine ait en özel balları, lüks dokunuşlarla eşsiz bir sunumda kendine özel 13 özel aromada en doğal tatlarda buluşturdu.