Facebook hisselerimi satmıyorum!

Şirketinin hisselerindeki sert düşüşe rağmen kaptan gemiyi terk etmiyor

Şirketinin hisse fiyatlarındaki sert düşüşlerle karşı karşıya gelen sosyal medya devi Facebook Inc.'in CEO'su Mark Zuckerberg, en azından 1 sene boyunca elindeki Facebook hisselerini satmaya başlamayacağını belirtti.
ABD Sermaye Piyasaları Komisyonu'na bir açıklama gönderen Californialı şirket Salı günü, Zuckerberg'in de daha hisse satış planı uygulayacağını söyledi. Genellikle şirketin üyeleri, piyasaya yüklenilmesinin önüne geçmek için, ellerindeki hisseleri azaltmak üzere bu planları bekliyor. Zuckerberg, şirketin 444 milyon B sınıfı hissesini ve 60 milyon opsiyon sonrası çıkarılabilecek hissesini sahip bulunuyor.
Facebook hisseleri, Ağustos'ta hisse satışlarının serbest bırakılmasından bu yana ve şirketin reklam harcamalarına ilişkin endişelerin etkisiyle rekor düşük seviyeye geriledi.
Facebook 17.73 dolar ile ilk halka arzından bu yana en düşük seviyesinden kapanmasının ardından seans sonrası işlemlerde yüzde 2.9 değerlendi.
Şirket, 17 Mayıs'taki ilk halka arzından bu yana yüzde 53 değer kaybetmesine rağmen, tahmini kazançlarının 33 katından fiyatlanıyor. Bu oran Apple için 14 katında seyrediyor.

Facebook hisselerine ilişkin en büyük sorunun, bir serbest bırakma akınının daha yolda olmasından kaynaklandığını belirten Susquehanna International Group'un analistlerinden Herman Leung, Salı günkü beyanın, şeffaflığı bir miktar artırdığını söyledi.

Haber Turk

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.