Volvo rekor peşinde

Volvo Car Türkiye’nin haziran satışları, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 18.6 artış gösterdi.

Mayıs ayında 602 adet satışa imza atan Volvo Car Türkiye, haziranda da ivmesini sürdürerek 594 adetlik satış gerçekleştirdi. Geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 18.6 oranında artan satışlarda en büyük pay ise Volvo S60'ın...
Toplam pazarda 50 bin 849 adet olarak gerçekleşen haziran ayı satışlarında geçtiğimiz yılın aynı dönemine oranla yüzde 10.34 oranında bir düşüş olmasına rağmen Volvo Car Türkiye pazar payını artırmayı başardı. Mayıs ayında 602 adet satışa imza atan Volvo Car Türkiye, haziran ayında da ivmesini sürdürerek 594 adetlik satış gerçekleştirdi. 2011 Haziran'a oranla yüzde 18.6 artan satışlarda en büyük pay ise Volvo S60'ındı. Geçtiğimiz yılın ilk yarısında 853 adet Volvo S60/V60 satılırken, bu yılın aynı dönemde 1156 adet S60/V60 müşterileriyle buluştu. Bu da yüzde 36'ya varan bir artış anlamına geliyor. Satılan 1156 adet Volvo S60 ve V60'ın 817 adedini ise DRIVe (1.6 lt dizel) modelleri oluşturdu. Volvo S40 da 824 adetlik satışla Volvo Car Türkiye'nin lokomotif modellerinden biri olmayı sürdürdü.
2012'nin ilk yarısında 2397 adet satış gerçekleştiren Volvo Car Türkiye, yılı 5600 adetlik son 10 yılın rekor satışıyla kapatmayı hedefliyor.
Volvo S60, V60 ve S80'in, altı ileri Powershift otomatik şanzımanla donatılmış 1.6 lt 115 HP'lik DRIVe Powershift modelleri, manuel şanzımanla aynı performansı ve yakıt tüketimi değerlerini sağlayabiliyor. 1.6 lt'lik turbo dizel motorun 270 Nm'lik yüksek torku ve çift kavramalı Powershift otomatik şanzımanın kesintisiz vites değişimleri sayesinde esnek bir kullanım karakteri sunan her üç model de yakıt tüketimi konusunda rakip tanımıyor. S60 DRIVe Powershift modeli 100 km'de ortalama 4.3 lt'lik tüketim ve 114 g/km'lik karbondioksit emisyonuna sahip. Üst orta sınıftaki Volvo S80 ise sadece 4.5 lt/100 km'lik yakıt tüketim değeri ile yetiniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.