Yeni Clio, gün yüzüne çıktı

Yatırımın Türkiye'ye gelmesi konusunda dönemin Fransa Cumhurbaşkanı Nicolas Sarkozy'nin büyük muhalefette bulunduğu 4. nesil Clio'nun ilk resmi görüntüleri yayınlandı.

1990 yılında ilk kez tanıtılan Clio serisinin 4. jenerasyonu eylül ayında Paris Otomobil Fuarı'nda dünyaya tanıtılacak.
Bursa'da geçen ay deneme üretimleri gerçekleştirilen ve bugün Paris'te Renault bayilerinin karşısına çıkarılacak olan yeni Clio, tasarım olarak markanın en son konsept araçlarının tarzı ve duygusunu yansıtıyor.
Yeni model birçok müşterinin kendi beğenisine göre dizayn edilebilecek bir esneklikle yola çıkacak. Aracın iç mekanını kişisel hale getirmek için ön panel, kapı panelleri, direksiyon simidi, vites kolu çevresi, hava çıkış kanalı çerçeveleri, döşeme malzemeleri ve opsiyonel paspaslar gibi seçenekler bulunuyor.

Fotoğraflar için tıklayınız


Yeni Clio çoğu yenilenen benzinli ve dizel motorlarla mevcut modele göre düşük yakıt tüketimi ve sürüş keyfi hedefliyor. Yeni Clio'da üç silindirli benzinli motor Energy TCe 90 koduyla yer alırken bu motorla birlikte otomobil 100 km'de 4,3 litre yakıt tüketimi ve bir km yol alındığında 99 gram CO² çıkaracak.
Energy dCi 90 kodlu motor ise 100 km'de 3,2 litre motorin tüketimi ve km'de 83 gram CO² verileri ile dikkat çekiyor. Modelde geri görüş kamerası, eller serbest kart sistemi, altı vitesli EDC çift kavramalı otomatik şanzıman, internet bağlantılı entegre bir dokunmatik ekranlı tabletten oluşan Renault R-Link sistemi gibi yenilikler bulunacak. Yeni Clio'nun Bursa'da yıllık üretim kapasitesi 160 bine ulaşacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.