Vatandaşın İDO isyanı bitmiyor!
İDO CEO'su Sezgi'nin 'savunma' demeçleri sürüyor. Sezgi'nin hiç sorun yokmuş gibi, 'Hafta içi sabit fiyatla ucuzluk getirdik' sözlerine kızan vatandaşlar, 'Bizimle alay ediliyor' diyor...
- Ekonomi
- Giriş Tarihi: 00:00 | 01.07.2012
- Güncelleme Tarihi: 09:47 | 01.07.2012
TELEFONLARIMIZ SUSMUYOR
İDO yöneticilerinin çağrı merkezinde yaşananlardan, internet sitesinden bilet alamayanların gişelerde perişan olmasından hiç bahsetmediğini söyleyen vatandaşlar, halkın sürekli cezalandırıldığını, parayı bastıranın kuyruğun önüne geçtiğini ve benzer onlarca sorunun yokmuş gibi davranıldığını belirtiyor. Gazetemize gelen telefonların dışında Sezgi'nin röportajının bulunduğu internet sitesinde yer alan yorumlardaki şikayetler bile durumun vehametini ortaya koyuyor. İDO yöneticileri sadece o yorumları okusa bile sözlerinin vatandaş için hiçbir şey ifade etmediğini görebilir.
BİR AN ÖNCE VAZGEÇİN
TAKVİM olarak, daha önce de İDO yetkililerine çağrıda bulunmuş ve milletin parasına göz diktikleri uygulamalardan bir ön önce vazgeçmelerini istemiştik. Oysa, 'geri adım' diye niteledikleri uygulamalarda bile fiyat oyunları olması, inandırıcı değil. Gelin, süslü kelimelerle sunduğunuz uygulamalardan vazgeçin ve özelleştirme öncesi bilet satış sistemini uygulayın. Bu konuda iyileşme olacağını da sizin 'müşterilerimizin tepki gösterdiği konularda ısrarcı olmayacağız' sözlerinizden çıkartıyoruz. Umarız bu sözleriniz bir ön önce hayata geçer ve vatandaş gerçek hizmete kavuşur.
YAŞANANLAR SKANDAL
Vatandaşlar gerek Önder Sezgi'nin röportajının yayınlandığı sitelerdeki yorumlarında, gerekse her mecradan bize ulaşarak yaşadıklarını anlatıyor. Anlatılanların ise her biri ayrı bir skandal niteliğinde... İşte yorumlar: Sevgili pişkin pişkin gülen CEO... Sana bir şey sormak istiyorum. Kesilen bilette değişiklik yapmak için ana iskelelere gelmek gerekiyor biliyor musun? Tatil dönüş planınında değişiklik oldu elinde bilet var ve Bodrum'dasın. Ne yapacaksın? Cevap: Bandırmaya gel değiştirelim... Yuh beeee rezalettt... Alternatifin yok diye pişkin pişkin konuş sen. Alternatiflerin çıkınca göreceğim ben sizin fiyat politikanızı da 'maliyetine' dediğiniz fiyatları da. İDO'yu satın almak için ödediğiniz 1 milyar lirayı birkaç ayda değil, birkaç yılda çıkarmaya bakın... İnsaflı olsun... Rezalet ötesi durum. İDO insanların gözünün içine baka baka kazıklıyor. Bir de 'yanlış anlaşıldık' diyorlar... Geçen yıllarda yolcu 25 TL idi. Ne oldu da 54 TL oldu. Adaleti olmayan bir ticaret yapıyorlar ve hiç kimse müdahale etmiyor... Bileti değiştirdim diye 15 lira ceza ödedim. Sadece 1 gün önceye aldım. Bir daha körfezi değil Türkiye'yi dolaşırım feribotlarına binmem. İDO büfelerini BELTUR işletirken 1 çay 1 tost 2.50 TL iken şimdi 8.50 TL. Ne maliyetinden bahsediyorsunuz.? Dünyanın en başarısız CEO'su.