Dünyanın en iyi bankası Akbank seçildi

Dünyanın önde gelen finans yayınlarından Retail Banker International, bu sene Akbank'ı “Dünyanın En İyi Bankası” olarak seçti.

Dünyanın önde gelen finans yayınlarından Retail Banker International, bu sene 27.'si gerçekleştirilen bankacılık sektörü ödülleri değerlendirmesinde Akbank'ı "Best Use of CRM in Marketing" – "Pazarlama Faaliyetlerinde En İyi Müşteri İlişkileri Yönetimi Sistemleri Kullanımı" kategorisinde "Dünyanın En İyi Bankası" olarak seçti.
DÜNYANIN EN İYİ BANKASI ÖDÜLÜ
Bankacılık sektörünün uluslararası platformdaki en prestijli ödüllerinden Retail Banker International Awards'ın 2012 sonuçları açıklandı. Bu yıl yirmiyedincisi düzenlenen ve geleneksel hale gelen bankacılık sektörü ödüllerinde Akbank yoğun yatırım yapmaya devam ettiği teknoloji ve CRM alanındaki çalışmaları ile Retail Banker International tarafından "Best Use of CRM in Marketing" – "Pazarlama Faaliyetlerinde En İyi Müşteri İlişkileri Yönetimi Sistemleri Kullanımı" kategorisinde "Dünyanın En İyi Bankası" ödülünün sahibi oldu.
Yoğun katılımın gerçekleştiği ve 62 bankanın 22 kategoride finale kaldığı 2012 yılı ödül değerlendirmelerinde, Akbank yapılan değerlendirmeler sonucu "Best Use of CRM in Marketing" ödülüne layık görüldü. Retail Banker International tarafından yapılan değerlendirmelerde, Türkiye'den sadece Akbank uluslararası birçok rakibini geride bırakarak farklı kategorilerde ödül kazanan Citibank, Chase, Wells Fargo gibi dünyanın önde gelen bankalarının arasında yer aldı ve önemli bir başarıya imza attı.
MÜŞTERİLERİMİZE DAHA ÇOK YAKINIZ
Akbank Strateji ve CRM'den sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tunç Akyurt, müşteri ihtiyaçlarındaki farklılaşmanın daha da ön plana çıktığı bir dönemde farklı kanallardan kesintisiz ve kaliteli finansal çözümler sunan kurumların rekabet avantajı kazandığının altını çizdi. Müşterilerin Akbank'ın hizmet anlayışının odağında bulunduğunu vurgulayan Akyurt, "Müşteri ilişkileri yönetimi sistemimiz olan "Atom"u bu alanda gerçekleştirdiğimiz yoğun altyapı çalışmaları ve yatırımlar sonucu 2010'dan itibaren kullanıma sunduk. Yeni sistemimiz yoluyla, gerçek zamanlı pazarlama ve satış faaliyetleriyle müşterilerimizin finansal ihtiyaç ve beklentilerine daha etkin ve hızlı çözümler sunuyoruz. Bu sayede müşterilerimize çok daha yakınız. Üstün CRM altyapımız farklı uluslararası platformlarda bizi başarıya taşıyor. Bankacılık sektörünün seçkin yayınlarından Retail Banker International'ın düzenlediği ödül değerlendirmesinde ülkemizi zirvede temsil etmekten ve CRM'de dünyanın en iyi bankası olarak seçilmekten dolayı mutluluk duyuyoruz." dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.