"Avro Bölgesi durgunluğa girdi"

Uluslararası Finans Enstitüsü (IIF), uluslararası konjonktürdeki bozulmanın beklenenden daha hızlı gerçekleştiğine dikkati çekerek, Avro Bölgesi'nin durgunluğa girdiği uyarısında bulundu.

IFF'ten yapılan yazılı açıklamada, Avro Bölgesi'ndeki durumun kötüleşerek daha ciddi bir durum haline geldiğine işaret edilerek, bölge ekonomisinin bütçe açıklarının artmasına yol açabilecek durgunluk gibi görülen bir döneme girdiğine vurgu yapıldı.
Bölgeye üye ülkelerin tamamında sanayi üretiminde görülen yavaşlama ve Almanya'da işsizlik oranındaki artışa atıfta bulunularak, üçüncü çeyrek sonuna ve dördüncü çeyrek başına ilişkin kendilerine gelen verilerin tahmin edilenden daha zayıf olduğu belirtilen açıklamada, Avro Bölgesi ekonomisindeki zayıflığın çeşitli kanallarla dünyanın geri kalanına yayılma potansiyeli bulunduğuna dikkat çekildi.
Açıklamada, bu kanallardan en acil ve en önemlisinin bankacılık sektörü olduğu vurgulandı.
IFF, yılın dördüncü çeyreğinde Avro Bölgesi'nde gayrisafi yurtiçi hasılanın (GSYH) yıllık bazda yüzde 2, gelecek yılın tamamında ise yüzde 1 oranında daralacağını öngörüyor.

Bankacılar, kamu borç krizinin yönetimi konusunda Avrupalı hükümetlere ciddi eleştiriler yöneltmiş, bazı politikacıların davranışlarının sorunu daha ciddi hale getirebileceği uyarısında bulunmuştu.

AA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.