Para var, mutluluk yok!

25 ülkede yapılan ankete göre; zengin ülkelerin vatandaşları, gelişmekte olan ülkelerde yaşayanlara kıyasla daha karamsar...

Gelişmekte olan ülkelerin vatandaşları zengin ülkelere göre daha mutlu... İngiliz yayın kuruluşu BBC 25 ülkede tam 25 bin kişiyle yaptırdığı ankette bu sonuca vardı. Ankette tüketicilerin ekonomik gidişatla ilgili görüşleri soruldu.
Sonuçlar, gelişmekte olan ülkelerde tüketicilerin ekonomiye daha iyimser yaklaştığını buna karşın gelişmiş ekonomilerin daha karamsar olduğunu gösteriyor.
En iyimser tüketiciler yüzde 70'le Nijerya'da bulunurken, en karamsar sonuçlarsa İngiltere, Fransa ve Japonya'dan geldi. Bu ülkelerde katılımcıların yarısından fazlası "kötü günlerin ülkelerini beklediği" görüşünde. Ankette 2010'dan beri Türkiye'de ekonomiye duyulan güvenin arttığı da belirlendi. Anket sonuçlarının küresel kriz sonrası ekonomik toparlanmadaki farklılıkları yansıttığı belirtiliyor.
Zira gelişmekte olan ekonomiler daha fazla büyürken, halihazırda zengin ekonomilerin büyümesi daha yavaş gerçekleşiyor.ntvmsnbc'nin haberine göre anketi gerçekleştiren araştırma şirketi Globescan, Avrupa'da yaşanan krizin gelişmiş ekonomilerin karamsar halini daha da kötüleştirecebileceği uyarısında bulundu. Sonuçların bazı gelişmiş ekonomilerin yeniden resesyona girebileceği yönündeki tahminleri desteklediğine dikkat çekiliyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.