Piyasalara 'Yunanistan' dopingi

Asya borsaları, Avrupalı yetkililerin Yunanistan'ın borç sorununun çözümüne ilişkin adımlar atması nedeniyle yükseldi.

Japonya'da Tokyo Borsası'nın temel göstergesi Nikkei Endeksi, düne göre, 1,22 (121,72 puan) artarak 10.132,11 puan oldu. Böylece, Nikkei Endeksi 8 Temmuz'dan bu yana en yüksek kapanışı gerçekleştirdi.
Hong Kong'da Hang Seng Endeksi yüzde 1,59, Çin'de CSI 300 Endeksi yüzde 0,19 ve Güney Kore'de Kospi Endeksi yüzde 1,22 değer kazandı.
Tayvan'da borsa yüzde 0,55, Avustralya'da yüzde 1,03, Yeni Zelanda'da yüzde 0,81, Tayland'da yüzde 1,28, Endonezya'da yüzde 0,50, Hindistan'da yüzde 1,41 ve Singapur'da yüzde 0,99 yükseldi.

-AMERİKA-

New York Borsası'nda endeksler dün günü yükselişle tamamladı.
Dow Jones Sanayi Endeksi yüzde 1,21 (152,50 puan) artışla 12.724,40 puandan, Standard & Poor's 500 Endeksi yüzde 1,35 (17,56 puan) değer kazanarak 1.343,80 puandan ve Nasdaq Sanayi Endeksi de yüzde 0,78 (19,02 puan) artışla 2.465,82 puandan kapandı.
Öte yandan Meksika'da IPC Endeksi yüzde 0,61, Arjantin'de Merval Endeksi yüzde 0,94 ve Brezilya'da Bovespa Endeksi de yüzde 1,93 değer kazandı.

-PETROL FİYATLARI-

Yunanistan'ın finansal sorunlarının çözümünde bir anlaşmaya varılması, uluslararası piyasalarda petrol fiyatlarının da yükselmesine neden oldu.

Batı tipi ham petrolün eylül teslimi fiyatı 34 sent artarak varili 99,47 dolardan satılırken, Londra'da Brent tipi ham petrol de 37 sent değer kazanarak varili 117,88 dolardan işlem görüyor.

AA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.