YKS 2. ek tercih ne zaman? ÖSYM YKS üniversite 3. tercihler ne zaman başlayacak? 140-150 baraj puanı...

YKS 2. ek tercih ne zaman başlıyor? 140 puan alanlar için gerçekleştirilecek 2. ek tercih dönemi için heyecanlı bekleyiş başladı. Bugün açıklanan YKS ek yerleştirme sonuçlarının ardından 140-150 puan alan öğrencilerin araştırmaları hız kazandı. Bilindiği üzere bu sene baraj puanı 140'a düşürülmüş, bu öğrenciler için 2. ek tercih alınacağı açıklanmıştı. Peki, YKS 2. ek tercih ne zaman? ÖSYM YKS üniversite 3. tercihler ne zaman başlayacak? 140-150 baraj puanı ne zaman tercih yapacak? İşte cevaplar...

YKS 2. ek tercih ne zaman? YKS 2. ek tercih ile birlikte bu sene toplam 3 tercih dönemi gerçekleştirilecek. ÖSYM tarafından üniversite yerleştirmeleri devam ederken, bugün içerisinde 2. ek tercih sonuçlarının açıklandığı duyuruldu. Şimdi ise gözler 140 baraj puanı alanların yapacağı tercihlere çevrildi. Peki, YKS 2. ek tercih ne zaman? ÖSYM YKS üniversite 3. tercihler ne zaman başlayacak? 140-150 baraj puanı ne zaman tercih yapacak? İşte haberin detayları...

YKS 2. EK TERCİHLER NE ZAMAN?

140 puan alanlar için gerçekleştirilecek YKS 2. ek tercih takvimi henüz belli olmadı. Kısa süre içerisinde tercih takviminin duyurulması bekleniyor. ÖSYM tarafından açıklama geldiğinde ahaber.com.tr'de olacak.

140 PUAN İLE ALAN ÜNİVERSİTELER HANGİLERİ?

YKS ikinci ek tercih kılavuzunun yayımlanması ile birlikte 140 baraj puanı ile tercih yapılabilecek üniversiteler listesi de belli olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.