15 bin öğretmen atama branş dağılımı belli oldu mu? MEB 2021 sözleşmeli öğretmen başvuru ve tercihler ne zaman?

15 bin öğretmen atama branş dağılımı, günün en çok aranılanları arasında yer alıyor. Sözleşmeli öğretmen atamalarına ilişkin başvuru takvimini merak eden adaylar, MEB'den gelecek açıklamaları takip ediyor. Geçtiğimiz günlerde açıklanan takvim ile merak edilen sorular yanıt buldu. Peki, 15 bin öğretmen atama branş dağılımı belli oldu mu? MEB 2021 sözleşmeli öğretmen başvuru ve tercihler ne zaman? İşte haberin detayları...

15 bin öğretmen atama branş dağılımı belli oldu mu? Başkan Recep Tayyip Erdoğan'ın 15 bin yeni öğretmen ataması müjdesini vermesinin ardından başvuru ve tercih takvimi merak ediliyordu. Milli Eğitim Bakanlığı tarafından açıklanan takvim ile atamaya ilişkin tüm detaylar açıklandı. Şimdi ise sıra ön başvuru aşamasında. Peki, 15 bin öğretmen atama branş dağılımı belli oldu mu? MEB 2021 sözleşmeli öğretmen başvuru ve tercihler ne zaman? İşte cevaplar...

15 BİN ÖĞRETMEN ATAMA BRANŞ DAĞILIMI BELLİ OLDU MU?

Hemen şunu belirtelim ki, kılavuz henüz yayımlanmadığı için branş dağılımı da belli olmadı. Kısa süre içerisinde branş dağılımının açıklanması bekleniyor.

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN BAŞVURULARI NE ZAMAN?

2020 ve 2021 KPSS puanları ile yapılacak başvurular 27 Eylül - 8 Ekim 2021 tarihleri arasında alınacak. Başvurular Milli Eğitim Bakanlığı'nın Personel Genel Müdürlüğü resmi internet sitesi üzerinden gerçekleştirilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.