140 puan barajı ne zaman tercih yapacak? ÖSYM YKS 2. ek tercihler ne zaman başlayacak? Boş kontenjanlar...

YKS 2. ek tercih için heyecanlı bekleyiş devam ediyor. ÖSYM tarafından bu seneye özel gerçekleştirilecek 140 baraj puan tercihleri için araştırmalar sürüyor. Yeni eğitim öğretim döneminin başlamsasıyla birlikte konu hakkında araştırmalar hız kazandı. Peki, 140 puan barajı ne zaman tercih yapacak? ÖSYM YKS 2. ek tercihler ne zaman başlayacak? Üniversitelerin boş kontenjanları açıklandı mı? İşte son gelişmeler...

140 puan barajı ne zaman tercih yapacak? Üniversite yerleştirme süreçleri devam ediyor. 2021-2022 üniversitelerde eğitim öğretim döneminin başlamasıyla birlikte son tercih olan 2. ek tercih takvimi araştırılmaya başlandı. Birinci ek tercih yerleştirmelerinin tamamlanmasının ardından 2. ek tercih süreci yeniden gündeme geldi. Peki, 140 baraj puanı ne zaman tercih yapacak? ÖSYM YKS 2. ek tercihler ne zaman başlayacak? işte merak edilenler...

YKS 2. EK TERCİH NE ZAMAN?

Bu seneye özel TYT'de baraj puanı 140'a düşürülmüştü. 140-150 arası puan alanlar için ilave ek tercih yapılacağı açıklanmıştı. Şimdi ise gözler tercih takviminde. Ancak ÖSYM tarafından henüz YKS 2. ek tercih takvimi duyurulmadı. Bizde gelişmeleri yakından takip ediyoruz. Detaylar belli olduğunda ahaber.com.tr'de olacak.

140 PUAN İLE ALAN ÜNİVERSİTELER HANGİLERİ?

YKS ikinci ek tercih kılavuzunun yayımlanması ile birlikte 140 baraj puanı ile tercih yapılabilecek üniversiteler listesi de belli olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.