Dünyanın en yaşlı insanı 117’sinde öldü

10 Mart 1900’de dünyaya gelen Jamaikalı Violet Moss-Brown hayatını kaybetti. Artık dünyanın en yaşlı insanı 4 Ağustos 1900 doğumlu Japon Nabi Tajima

Dünyanın en yaşlı insanı olarak gösterilen 117 yaşındaki Jamaikalı Violet Moss-Brown yaşama veda etti. Resmi kaynaklarda doğum tarihi 10 Mart 1900 olarak kaydedilen yaşlı kadının ölümü, Jamaika Başbakanı Andrew Holness tarafından sosyal medya platformu Twitter'dan duyuruldu. Ailesi ve yakın çevresi tarafından "Hala V" olarak da bilinen Moss-Brown'un ölümüyle dünyanın en yaşlı insanı unvanının yeni sahibi, 4 Ağustos 1900'de doğan Nabi Tajima isimli Japon kadın oldu.
HİÇ ALKOL KULLANMADI
Gerontoloji Araştırma Grubu, geçtiğimiz nisanda Violet Moss-Brown'u dünyanın en yaşlı insanı olarak ilan etmişti. En yaşlı insan unvanını kazanmasının ardından Moss-Brown'u ziyaret eden Başbakan Andrew Holness ise 117 yaşındaki kadına Minnettarlık Nişanı'nı vermişti.
Ziyaret sırasında haber ajanslarına konuşan Violet Moss-Brown, "Tanrı beni bir neden için seçti. Hiç bu kadar uzun yaşayacağıma inanmamıştım ama koskoca 117 yıl. Tanrı'nın herkes için bir planı var" ifadelerine yer vermişti. Moss-Brown'un en çok tükettiği besinlerin ise portakal, mango ve patates olduğu, domuz ve tavuk eti yemediği, hiç alkol kullanmadığı kaydedilmişti.
Dünyanın en uzun yaşayan insanının, 4 Ağustos 1997'de 122 yaşındayken hayata veda eden Jeanne Calment isimli Fransız kadın olduğu biliniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.