İngiltere'deki son anket sonucu açıklandı

İngiltere'de bugün oylama işlemi devam eden AB'de kalıp kalmama referandumu ile ilgili son anket sonuçları ortaya çıktı. AB yanlıları yüzde 52'ye yüzde 48 önde.

Birleşik Krallık (İngiltere) bugün AB'de kalıp kalmama konusunda referanduma gitti. Saat 07.00'de başlayan oy verme süreci 22.00'ye kadar sürecek. Sonucu yeni açıklanan son ankete göre, AB yanlıları yüzde 52'ye yüzde 48 ile önde. Bahis şirketleri ise İngiltere'nin AB'de kalma ihtimalini yüzde 86'ya yükseltti.

İngiltere'nin Avrupa Birliği üyeliği konusunda bugün düzenlediği referandum sadece bu ülkenin değil tüm Avrupa projesinin geleceğini etkileme potansiyeline sahip. Referandumdan çıkan sonuç ne olursa olsun AB açısından değişim kaçınılmaz hale gelecek. Bu değişimin hızını ve boyutunu ise referandumun sonucu belirleyecek. İngiltere'nin AB'de kalma kararı alması durumunda yumuşak ve daha yavaş değişim süreci, AB'den çıkış (Brexit) kararı alması halinde ise daha hızlı ve radikal değişim yaşanacak.
SON ANKETE GÖRE AB'DE KALMA YANLILARI AZ FARKLA ÖNDE

Ipsos MORI tarafından Evening Standard gazetesi için yapılan ve sonucu bugün açıklanan bir anket, AB'de kalma yanlılarının yüzde 52, ayrılma yanlılarının ise yüzde 48 oranda olduğunu gösterdi.

Populus şirketinin referandum devam ederken internetten yaptığı ankete göre ise AB yanlıları yüzde 55'e yüzde 45 ile AB karşıtlarının 10 puan önünde.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.