Schumacher öldü mü?

Sosyal medyada Formula 1 pilotu Michael Schumacher'in öldüğü yönünde iddiaların ortaya atılması üzerine, Schumacher'i tedavi eden doktorlar açıklama yaparak dedikoduları yalanlamak zorunda kaldı.

29 Aralık'ta Fransa Alpleri'nin Meribel bölgesinde kayak kazası geçiren Schumacher, o günden beri Grenoble Üniversitesi hastanesinde yapay komada tutuluyor. Doktorların ilk günlerdeki açıklamalarının kesilmesi, efsane pilotun uyandırılmaya çalışıldığı haberlerinin de arkasının gelmemesi üzerine sosyal medyada 45 yaşındaki Schumacher'in öldüğü iddiaları ortaya atıldı. Bunun üzerine hastane adına konuşan bir sözcü, iddiaları yalanlamak zorunda kaldı. Schumacherî tedavi eden ekibin başında bulunan beyin cerrahı Doktor Munther Sabarini de "Schumacher'in beyin hücreleri, bir Formula 1 takımı gibi çalışacak" diye ekledi.
Altı haftadır yapay komada tutulan Schumacher'in yaşı ve spor geçmişi sayesinde beyin travmasını atlatabileceği konuşuluyor. Doktor Sabarini, vücut ısısının düşürülerek komada tutulan Schumacher'in, olabildiğince az hasarla kazayı atlatabilmesi için uynadırma sürecinin bu kadar yavaş ilerlediğini ekledi. Sabarin, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Uyandıktan sonra bazı fiziksel değişikliklerin üstesinden gelmek aylar da sürebilir, yıllar da. Ancak Schumacher gibi genç ve sağlıklı kişilerin böyle bir travmayı atlatma şansı çok daha yüksek."
Doktorlar Schumacher'i uyandırma sürecine geçtiğimiz hafta başlamışlardı. Bu işlemin haftalarca sürebileceği belirtiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.