Burger King’ten büyük rezalet!

Burger King, ızgara yerine mikrodalgada ısıttığı hamburgerleri satınca bir müşteri şikayet maili attı. Cevap ise "Kaz kafalı! Beğenmiyorsan McDonalds'a git" oldu

Fast food savaşlarındaki son nokta İngiltere'de gerçekleşti. Chorlette Chamberlain isimli bir müşteri, geçen ay bir Burger King restoranına girdi ve hamburger sipariş etti. Önceden hazırlanmış bir hamburgerin kendisine mikrodalgada ısıtılıp verilmesine sinirlenen kadın, restorandaki görevlilerle tartıştıktan sonra, restoranın sahibine mail attı.
BÜYÜK TAZMİNAT ALACAK
Mailde kendisine alevde pişirilmiş yerine mikrodalgada ısıtılmış bir hamburger verildiğini söyleyen Chamberlain'in aldığı yanıt ise şok ediciydi. Restoranın resmi mail adresinden gelen cevapta "Yemeği soğuk mu yemek istiyorsun kaz kafalı. Beğenmiyorsan McDonalds'a git. Hahhahahahha" yazılıydı. Şok olan 25 yaşındaki kadın yaşadığı olayı yerel mahkemeye bildirdi. Burger King'in özürlerini kabul etmeyen kadın, yüklü bir tazminat bekliyor.
REZALET BÜYÜYÜNCE ÖZÜR GELDİ
Burger King'in müşteri ilişkileri departmanından bir yetkili olayla ilgili "Restoran sahibi bizden bağımsız. Kaçak bir giriş yapıp kendi maili yerine bizim mailimizi kullanmış. Kendisine ceza verdik. Müşterimizden özür diliyoruz" açıklamasını yaptı.
* Chorlette Chamberlain'in mahkemeye gitmesi üzerine, Burger King yetkilileri, genç kadına istediği kadar bedava yemek hakkı tanıdı. Ama 25 yaşındaki kadın bu teklifi kabul etmedi ve hakkını mahkemede arayacağını söyledi.
Takvim

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.