Türkiye tanıtımında onun parmağı var!

Türkiye tanıtımında onun parmağı var!
Yıllardır pek çok ünlü Hollywood filminin görsellerini tasarlayan Emrah Yücel, bu kez Türkiye tanıtım kampanyasını üstlendi; ABD'den gelen turist sayısı yüzde 30 arttı.
Türkiye tanıtımında onun parmağı var!
17 yıldır Amerika’da film sektörünün kalbi Los Angeles’ta yaşayan Emrah Yücel’in, Türkiye’nin reklam kampanyasını üstlenmesiyle birlikte, Amerika’dan gelen turist sayısında yüzde 30 artış oldu.
Türkiye tanıtımında onun parmağı var!
Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürlüğü’nün verilerine göre turist sayısı geçen yıldan bu yana 100 binden 130 bine çıkan ABD, bu oranla, 2011 yılının ilk dört ayı içinde Almanya, Rusya gibi ülkeleri geride bıraktı.
Türkiye tanıtımında onun parmağı var!
Yücel, “Türkiye’ye turist getirmek, sadece Kız Kulesi, Efes, Ölüdeniz’in fotoğraflarını çekip Times Meydanı’na ve The New York Times’a ilan vermekle olmuyor. Arkasına bir duygu yüklemek, bir strateji eklemek gerekiyor. Kampanyamızın temeli, içinde insan unsurlarının olması. Tıpkı bir film afişi yapar gibi yaptık” diye anlatıyor.
Türkiye tanıtımında onun parmağı var!
Türkiye tanıtımında onun parmağı var!