A101 İŞKUR personel alımı ne zaman? İŞKUR son dakika A101 personel alımı başvuru şartları nelerdir?
İŞKUR A101 personel alımı başvuru şartları vatandaşlar tarafından araştırılıyor. A101 personel alımı ne zaman yapılacak sorusuna yanıt aranıyor. İŞKUR A101 personel alımı başvuru şartları iş arayan kişilerin sorguladığı konulardan birisi. Türkiye'nin 81 ilinde, 900 ilçesinde, 6850 mahallesinde hizmet veren A101 marketlerinde çalışmak için İŞKUR üzerinden başvurular tamamlanabiliyor. İşverenin iflas etmesi, borç ödemekten aciz vesikası alması, konkordato ilan etmesi vs. durumlarında işçiler alamadıkları son 3 aylık maaşlarını İşkur'a başvurarak almaları mümkündür.
İŞKUR A101 personel alımı başvuru şartları nelerdir sorusuna iş başvurusu yapmak isteyen kişiler yanıt arıyor. A101 personel alımı ne zaman nasıl yapılacak? İŞKUR'dan A101 bünyesine personel alımı yapılacağı müjdesi geldi. A101 bünyesinde çalışacak kişiler başvuruların İŞKUR üzerinden tamamlayabilecek. En uygun fiyatlı ürünleri müşterileriyle buluşturmak amacıyla kurulan A101 marketlerinde çalışmak için en az ilköğretim mezunu olmak gerekiyor.
BAŞVURU GENEL ŞARTLARI
İlana başvuru yapacak adayların aşağıdaki genel şartları taşıması gerekmektedir:
Perakende sektöründe kariyer yapmak isteyen,
İletişim becerisi yüksek, ekip çalışmasına yatkın,
Dinamik, prezantabl, ikna kabiliyeti kuvvetli,
Müşteri ve hizmet odaklı bir anlayışa sahip, motivasyonu yüksek,
Ekip ile birlikte mağazanın satış hedeflerini gerçekleştirecek,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,
Tercihen sigara kullanmayan,
Bay/Bayan adaylar aramaktayız.
İŞ TANIMI
Müşterileri güler yüz ile karşılamak ve uğurlamak,
Ürün, etiket fiyat kontrollerinin reyonda ve kasa noktasında yapılmasını sağlamak,
Müşteri taleplerini dinleyip uygun kanallara iletmek,
Ürünlerin reyonlarda sürekli standartlara uygun olarak bulunmasını sağlamak,
Sorumlu olduğu reyonda bulunan ürünlerin stok ve sipariş yönetimini sağlamak,
Kasa ve çevresinin düzenini sağlamak,
Mağaza kasaları ile ilgili tüm görevleri yerine getirmek.
İŞKUR'A NASIL KAYIT OLUNUR?
İŞKUR kayıt olmayı anlatmadan önce bilmeniz gereken önemli bazı satır başları bulunmaktadır.
İŞKUR iş arayanlar ile işverenleri ayırmış ve sisteme üye olmak için öncelikle hangisi için kayıt olduğunuzu sormaktadır.
Üyelerin hesaplarını etkinleştirebilmeleri için e-posta ya da telefon numarası girmeleri gerekmektedir. En az birisini girmek yeterlidir. Aksi durumda onay kodu iletilemeyeceği için üyelik aktif edilemez.
Üyelerin hesapları son işlem tarihinden itibaren 1 sene içerisinde aktif olmaz ise yani hesaba bu süre zarfında giriş yapılmaz ise üyelikler dondurulur. Bu süre özürlü ve eski hükümlü kayıtlarında iki senedir.
Üyeler tarafından 15 gün içerisinde okunmayan tüm mesajlar otomatik olarak silinmektedir.
İŞKUR'a kayıt olmak için öncelikle yazımızın başında da söylediğimiz gibi İşveren mi iş arayan kişi mi olduğunuzu belirtmeniz gerek.