Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, sabit ve mobil telefonla tüketicilerin internet üzerinden şikayetlerini iletebileceğinin müjdesini verdi. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun (BTK), sabit ve mobil telefon ile internet hizmetlerine ilişkin şikayet başvurularını daha etkili bir şekilde takip edebilmeleri ve şikayetlerin kısa sürede sonuçlandırılmasını sağlayacak uygulama yarın başlayacak. Bakan Yıldırım, bir süredir test çalışmaları devam eden Online Şikayet Bildirim Sistemi ile müşteri memnuniyetinin artırılacağını vurguladı. Yıldırım, 'Sanal dünya, yalan dünya olmamalı. Bir taraftan yasal altyapısı oluşturulmalı. Öte yandan, her türlü art niyetli girişimlere karşı gerekli koruma önlemleri alınmalı' dedi. Sabah