kalan karakter 1000

Türkiye - Almanya krizinin perde arkasında ne var? haberine yapılan yorumlar (12 yorum)

ömür ahıskalı ömür ahıskalı

Ey küreseller alayınızı çuvala koyup ağzını bağlayıp susturacağım, az kaldı. Trilyon dolarlarınız TÜRKİYE ye doğru akacak.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır1
cevapla 31.07.2017 11:11
IYI IYI

İşte onlar bizi basit ihtiyaçları bile üretemeyen insanlar olarak görmek istiyorlar. Çünkü misyonları bizi sürekli zayıf tutmak bunun için terörü bile destek darbeye destek geziye, hep onlardır arkasında. Yani yüzümüze gülüp arkamızdan takıyorlar hançeri.

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 30.07.2017 13:34
IYI IYI

İşte onlar bizi basit ihtiyaçları bile üretemeyen insanlar olarak görmek istiyorlar. Çünkü misyonları bizi sürekli zayıf tutmak bunun için terörü bile destek darbeye destek geziye, hep onlardır arkasında. Yani yüzümüze gülüp arkamızdan takıyorlar hançeri.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 30.07.2017 13:34
Ali Ali

Eski bağımlı türkiyeyi istiyorlar, otur dedikleri gibi otura, kalk dedikleri gibi kalka. Türkiye'yi nasıl dize getireceklerini bilmiyorlar, Bizlerin vatandaş olarak Türkiye'mize nasıl faydamız olur biliyormusunuz ? Paramızı harcarken "Türk malı" alıp Türkiye sanayimizi desteklememiz lazım. Damla'ya Damla'ya göl olur.

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır0
cevapla 29.07.2017 09:27
dahya dahya

haaa o gücü de TÜRKİYE yok edecek son bulacak

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 28.07.2017 23:24
deli balta deli balta

sevgili ergün diler bu konunun çok güzel analizlerini yapmıştır pasif müüttefike niye saldırılsın rakip görürsen saldırırsın

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 28.07.2017 22:38
afyonlu afyonlu

almanya da kaç nato üssü var.169 türkiye de kaç . almanya bayrak olarak var fakat hayali bir ülke abd nin payandası

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 28.07.2017 19:56
FERDINAND FERDINAND

ALMANYA NAZILERI IKINCI DÜNYA SAVASINDA INSANLARI YAKARAK KAZANAMADIKLARI SAVASI SIMDI ÜLKELERI AYAKLARININ ALTINDA EZEREK BAGIMLI HALE GETIRMEK ISTIYOR ALMANYA ARTIK KENDINI COOK BÜYÜK GÖRÜYOR ETRAFINA BAKINCA AVUSTURYA BELCIKA HOLLANDA ISVEC YUNANISTAN ISVICRE BU UFAK OLAN ÜLKELERI HEP ALMANYA KULANIYOR VE TÜRKIYEYE KARSI KULANIYOR YANI AVRUPANIN HARACINI ALMANYA YIYOR ZATEN REKABETCI INGILTERE AYRILDI MEYDAN ALMANYAYA KALDI.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır1
cevapla 28.07.2017 17:16
EFE EFE

Fasizmin kalesi bizim müttefiğimiz olmamalidir asla Kirli oyunlarina artik bir son vermeliyiz..bukadar iç içe olmak zorunda değiliz bunlarlan çünkü onlar sadece kendini düşüneneler tarihte iki defa gördük.Bunlar bizim nivo muzda değiller

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 28.07.2017 16:40
Eyüp Eyüp

Bu almanya kendine şamaroğlanı arıyor galiba.geçmişte kaldığını bilmiyor galiba bazı şeylerin.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 28.07.2017 15:35