A HABER GALERİ
Altyapısal iyileştirmelerle birlikte yerini aldığı jenerasyona göre 175 kg'a kadar daha hafif yapıda olan Insignia'nın bu doğrultuda tüketim değerleri açısından kullanıcısını çok daha mutlu edebilme potansiyeli olduğunu söyleyebiliriz.
Artan aks mesafesiyle birlikte Insignia'nın içerisinde daha geniş bir alan ve bagaj hacminin sunulacak.
Opel, Insignia içerisinde kullanılan malzemelerin de aracın lüks seviyesinde gözle görülür bir artış olacak şekilde iyileştirildiği konusunda da fazlasıyla iddialı.
Astra'da sunulan donanımlara ek olarak Opel, yeni Insignia'da Head-up Display ve AGR sertifikalı arka ve önde ısıtma özelliği olan premium koltuklara yer veriyor. Gerek dış gerekse içiyle yeni Insignia'nın eski jenerasyonunda tamamen bağımsız bir yapıda olduğunu ve tasarımsal olarak artık çok daha tatmin edici olduğunu söyleyebiliriz.
Astra'da sunulan donanımlara ek olarak Opel, yeni Insignia'da Head-up Display ve AGR sertifikalı arka ve önde ısıtma özelliği olan premium koltuklara yer veriyor. Gerek dış gerekse içiyle yeni Insignia'nın eski jenerasyonunda tamamen bağımsız bir yapıda olduğunu ve tasarımsal olarak artık çok daha tatmin edici olduğunu söyleyebiliriz.
2017 Insignia için henüz resmi olarak açıklanan motor seçenekleri olmasa da elbetteki Opel'in yeni nesil motorlarının burada da sunulması bekleniyor. Yeni Insignia'nın OPC versiyonu gelene kadar beklenen en güçlü motor seçeneği 247 beygir güç üreten 2.0 litrelik benzinli ünite olacak.
Motor seçenekleriyle birlikte yeni geliştirilen dört tekerlekten çekiş sistemi ve elektrikli diferansiyaller, 2017 Insignia'ya görünenlerin altında destek olacak sistemler arasında yer alıyor.
Araç dahilinde yapılan şasi iyileştirmeleriyle birlikte Standart, Sport ve Konfor (Tour) sürüş modlarına ek olarak, aracın sürüş analizini sensörler vasıtasıyla otomatik olarak tespit edip kendini ayarlayabilen Sürüş Mod Kontrol özelliği de sunulan yenilikler arasında yer alıyor.